Gå till huvudinnehåll

2022-05-04

Det kunde inte blivit bättre

Jönköping

Två personer står vid ett skrivbord.

”Det kunde inte ha blivit bättre” Statens servicecenter var trångbodda och längtade efter lokaler som de kunde utforma mer efter sin egen verksamhet. Nu har de hittat hem, på Trädgårdsgatan 5.

– För oss var det viktigt att få till en större yta där vi kan hjälpa kunderna på ett bättre sätt, bland annat i självbetjäningsärenden, förklarar kontorsområdeschef Franjo Bogic.

Statens servicecenter har i uppdrag att hjälpa medborgare med e-tjänster, fylla i blanketter och ansökningar. Här kan du till exempel beställa ett nytt ID-kort. Eftersom de har mycket kundkontakt var det viktigt att få till den där smarta och effektiva kundytan vilket man alltså lyckats med. Att de dessutom nu landat mitt i city gör inte saken sämre.

– Här är vi mitt i stan, nära resecentrum och stadsbussar. Det kunde inte ha blivit bättre, vi trivs jättebra, förklarar Franjo Bogic.

Mer att läsa

Läs artikeln

2024-02-21

”Såg annonsen och blev nyfiken”

2024-02-20

Succé för nya O´Learys

2024-02-20

Win-win med sänkt energiförbrukning

2024-02-20

Hållbarhet blev kronan på Werket

Visa liknande artiklar